Lite Flygpr0n

Hemresan från Thailand för 2v sedan har jag inte skrivit något om än så länge men den var rätt så uneventful. Däremot så tog jag lite fler bilder eftersom jag fick en fönsterplats och dessutom 2 stolar helt för mig själv! *lyx* Jag var inte heller framme och minglade något med flight crew utan slappade bara och önskade att skiten skulle vara över ASAP.

Så, lite ving- och wingletsporr för flygtokarna där ute. Landnings- och utflygningsbilderna är från Sharjah i U.A.E där vi mellanlandade.

Fully configured for landing


Thrust reversers deployed.

Snygg kontrast med vingen och golfbanan mitt ute i ökenlandskapet.

De höga bergen i Iran sticker upp genom molntäcket när vi steg en stund efter start.

Och hemma i trista kalla regniga gråmulna tråk-Sverige igen... :(

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0