How to Keep an Idiot Busy...

Nästan iaf. Såg att hitta.se uppdaterat sin Street View-liknande tjänst "Gatubild" med Linköping och Norrköping. Hur kan det vara så kul att kunna gå runt i sin egen stad på webben? Nu slipper jag lämna datorrummet alls, jag kommer ut ändå... :)



Tittut!

Noterar också med viss förtjusning att Saab inte är maskerat trots sitt fotoförbud och det rabalder som var när hitta.se fick maska dom på sina flygbilder... en maskning som numera är... maskad... eller nåt :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Åsa

B:s mamma: Du hälsar aldrig på mig längre.

B: Jodå, jag gjorde ett virtuellt besök senast igår.

2009-09-27 @ 19:07:59
Postat av: Bengt

Ja, jag tänkte på just det förut. Borde väl räcka? ;D

2009-09-27 @ 19:14:45
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0