Kungliga Resultat får Silvia att Flytta In


Nu har jag varit i Västerås för sista gången, åtminstone relaterat till ATPL-teorin. Min vän G i Surahammar som jag fått övernatta hos rätt många gånger nu (tack!) har skaffat två kattungar. Silver och Silvia. Men Silver verkar inte va nåt för Silvia för hon ville följa med mig hem. Eller var det kanske ett illa dolt flyktförsök? :)

Nåja, hon kanske trots allt föredrog den här kungen, han som skrev skolprov i GNAV och klarade det med 85%!? Jag är rätt så lättad då GNAV är det ämne jag haft svårast för och nu återstår bara att skriva det skarpa provet för Transportstyrelsen på måndag. Det torde dock mest vara en formalitet men det ska göras och jag får inte slappna av för mycket nu bara. Plugg i helgen igen. Men sen är det KLART!

Bokbål hos mig på måndag kväll vid 18!

Vem tar med tändvätska, AVGAS100LL? :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Ernest Laverdure

Man skall aldrig förneka en trevlig katt!

Angående bokbålet så har jag några liter gammalt hederligt 100/130 bränsle med riktigt mycket bly i.

Kanske det skulle passa?

2010-02-19 @ 15:51:29
URL: http://laverdure.blogg.se/
Postat av: Magnus

trevligt, äntligen! :)

2010-02-19 @ 16:05:56
Postat av: Bengt

Ernest: jag är rädd att för tungt bränsle kan göra att skiten drabbas av gravitationell kollaps och blir till ett svart hål :)

(Extrapoäng den till den som vet varifrån den vitsen kommer ;) )



Magnus: ja, för dig med ;) Äntligen!



2010-02-19 @ 16:14:02
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: David

Grattis i förskott Bengt! Vet du om att Corren kommer att göra en liten artikel om Tornby Park??!!! Mvh David

2010-02-19 @ 19:41:31
Postat av: Bengt

Tack! nej? var, när, hur och kanske mest... varför? :)

2010-02-19 @ 19:46:06
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: David

Jo,Corren har börjat med en serie om olika bostadsområden i Linköping. Vet tyvärr ej när dom besöker Tornby Park..... Mvh David

2010-02-20 @ 11:08:48
Postat av: Ernest Laverdure

"skiten drabbas av gravitationell kollaps och blir till ett svart hål :) "



Chaka....någonting...indier och astrofysiker?

Det är så långt jag kommer

2010-02-20 @ 15:34:58
URL: http://laverdure.blogg.se/
Postat av: Bengt

David: hellre förr än senare, står en del tomt här... Use your powers ;)



Laverdure: prova en hög berömda verk av Douglas Adams istället ;)

2010-02-20 @ 18:11:01
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bengt! Om jag hade Kraften skulle jag låta det bli vår om tre veckor! För mycket snö nu.... Mvh David

2010-02-20 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0