H2 Fail FPM

Skolprovet i FPM idag gick söderut. Med några ynka procents marginal :( Om det var 72 eller 73 av erforderliga 75, minns inte vilket och läraren gjorde en TGIF innan han lagt in det i systemet. Sucks to be me. Ny chans på måndag eftermiddag.

Gjorde ett totalt kardinalfel som alldeles säkert avgjorde det hela. Skolproven brukar vara lika långa och stora som CAA-proven, i detta fall borde det varit 56 frågor/3:10 i skrivtid. Men det var det inte (35/2:10 istället) och det upptäckte inte jag förrän det bara var 50min och hälften av frågorna (flertalet med uträkningar i) kvar. Panik är inte bra för koncentrationen...

Taktik idag: noga, gott om tid, mycket dubbelkollande eftersom det är en del "lurendrejeri" begravt i frågorna emellanåt. Skjut på de besvärliga uträkningarna till slutet.

Taktik måndag:
Uträkningar först och så fort, fort fort och sen använd överbliven tid till att dubbelkolla och slå upp saker...

Taktik i helgen: Bristols 592 skarpa provfrågor som övning...

Taktik nu: Zova. Totalt utmattad och vet inte vad jag fortfarande gör uppe...

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Ernest Laverdure

Mina djupaste kondoleanser.



Tappa inte sugen bra, det är bäst att fortsätta med sin egen invanda sug.

Skulle du trots allt tappa den så kan du alltid plocka upp en annan för det ligger drivor med tappade sugar litet varstans.



Kör hårt och lycka till!

2010-01-23 @ 18:40:24
URL: http://laverdure.blogg.se/
Postat av: Bengt

LOL :) Ja, det är nog sant som du säger. Jag satt från 09:30 till 22 igår och körde frågor 322 av 592 avklarade och nu ser jag vart de nya skolprovens frågor kommer ifrån också. Synd att jag inte körde Bristol före istället för efter... Idag blir det lite fler frågor, lite housekeeping och transfer till Surahammar för övernattning så jag inte behöver köra upp imorgon och sen skriva prov.

2010-01-24 @ 09:26:54
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Ernest Laverdure

OK. Jag kommer att riskera att få kramp i händerna eftersom jag håller tummarna hårt.

Jag ser fram emot rapporten om hur det gick.



Lycka till!

2010-01-24 @ 11:30:54
URL: http://laverdure.blogg.se/
Postat av: Bengt

Skolprov idag igen då. 79%. Inte nöjd, rev nästan ribban igen men nu ligger den darrande kvar...

2010-01-25 @ 21:02:41
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0