Ice Age 2K11

Istiden är över oss, det har nog ingen onoterat. Avisning kan vara ett rätt vackert skådespel med den varma avisningsvätskan ångande/sköljande över flygkropp och vingar. Den 12:e december förra året gav jag mig ut till ESSL fast besluten att prova om det gick att fånga det på bild. Det visade sig vara rätt svårt att få ett resultat som iaf jag är nöjd med, men så är det ju ofta. Jag är min egen största kritiker... Här kommer iaf ett urval av de 58 bilder jag tog. Måste nog skaffa en ljusstarkare optik för att ha en chans att få det riktigt bra... och komma närmare än att smyga runt i fotoförbudets skuggor :)











Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0