Dum - Dummare - ...

... Motalabo.

Oj, så kul, jag har 80 000:- på mitt konto som jag inte hade igår... party!!!

Skyll dig själv grabben, du har för låg IQ. Ingen tycker synd om dig och ingen tycker nog att mobillåneföretaget har någon skuld för att du tog ett megavisset beslut när de gödslade ditt konto av misstag.

Tänker osökt på ett färskt blogginlägg av en bekant om hur korkade många är i sitt resonemang om vem som faktiskt äger roten till problemet när i alla fall vissa saker går på tok. Sen kan man ju ha åsikter om allt och tycka det suger om man hamnar i en av dessa situationer men "put the blame where it belongs".

Att du inte kunde följa givna regler är bara ditt problem, ingen annans. Varför bryr sig media ens? Idioter på parad är kanske kul. Fast mobillåneföretag är det ju hippt att hata just nu så de kanske bara vill verka trendkänsliga? :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Torbjörn

Jag tycker det är bra om man skapar lagar för att skydda dem som inte är så duktiga på att hantera handling och konsekvens :)

Annars belönar man de som hänsynslöst utnyttja de svagaste i samhället. Naturligtvis tycker jag att folk är oerhört korkade i många sammanhang och raljerar gärna över det. Men eftersom vi vet hur dumma människor i allmänhet är så känner jag att det är min plikt, som upplyst despot, att hjälpa de små liven ;)

2007-12-22 @ 17:10:10
URL: http://www.freekick.org
Postat av: Bengt

Och sätta det naturliga urvalet ur spel? ;) Jag är kanske en simpel varelse i det avseendet, jag håller mig till raljerandet och självförhärligandet för det är roligare :)))

2007-12-22 @ 18:30:30
URL: http://sbb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0