070707 07:07:07

Se upp alla kalenderbitare och trivia-tokar som tycker enkla saker kan vara lika fascinerande som kärnfysik! :) Upp med tuppen på lördag och bevittna ett tillfälle som inte återkommer på 100 år! Se för sju(tton) till att befinna dig på sjunde våningen med sju plagg på dig och sju sorters blommor i handen och sju kompisar och... Knock yourself out! :) Sju är ju f.ö. också en betydelsefull siffra i numerologi.

Skaffade mobilt bredband från Telenor idag ("turbo-3G" eller HSDPA), funkar hyfsat såhär långt men jag ska förstås testa det ordentligt först innan jag hissar eller dissar det :)

Vad skojigheter man kan hitta när man städar datorn ibland. Detta är mitt 49:e inlägg i bloggen kan noteras. Jag passar också på att kasta in ett Youtube-klipp till på en snubbe som verkligen vet hur man plågar en Ukulele. Virtuos känns som ett rätt magert ord när man försöker beskriva Jake Shimabukuros talang med denna pyttiga tingest.


Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Åsa

Med tanke på att Jesus föddes år 4 och att det är en ren slump att vi använder 10 som bas när vi räknar, väljer jag att stanna i sängen några timmar längre på lördag.

2007-07-04 @ 12:10:17
Postat av: Michis

Och så har vi ju 080808 att se fram mot. Och 090909. Och 101010 och 111111 och 121212. Sen börjar det bli trist igen.
:D

2007-10-10 @ 07:11:59
URL: http://michis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0