Roundup

Nej, inte ogräsbekämpningsmedel :) Ett sånt här litet skräpinlägg med saker som inte förtjänar ett eget inlägg.

Koreanska Gin är det märke som Sky Adventures förordar i alla lägen. De har i princip allt som en skärmflygare behöver. De har också en vansinnigt tilltalade grafisk profil och logotype :) Jag vill köpa alla deras prylar bara för att få sprätta runt med den häftiga loggan :)))

image174



Återknöt en liten bekantskap igår som mynnade ut i att jag upptäckte en musikgrupp som jag inte sett eller hört talas om förut. Blue Man Group. Asfräcka videor från deras framträdanden från Youtube kombinerat med en musik som tilltalar mig i allra högsta grad. Trummor/slagverk, poppigt med inslag av brutalråa rockgångar och kvalitetsåteranvändning/remixar av gamla hitlåtar. Kolla på:


eller

I feel love :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Åsa

Cool scenshow!

2007-07-14 @ 09:04:13
Postat av: Peo

Hehe. Blue Man Group. Om du inte har kollat på den, så bör du kika på serien "Arrested Development". Troligen den bästa komediserie som någonsin gjorts! En av karaktärerna, Dr Thobias Funke, försöker i den ta en plats i Blue Man Group. Det är riktigt hilarious =)

2007-07-14 @ 10:23:41
URL: http://marklund.wordpress.com
Postat av: SonicBoomBoy

Undras vad "Arrested Development" är för serie? Seriestrip på nån site? Tv-serie? Adress? :) *nyfiken*

2007-07-14 @ 11:39:54
URL: http://www.ratatosk.nu
Postat av: Peo

Det är en tv-serie. Den gick ett tag på SVT och hade den fantastiska översättningen "Firma Ruffel och Båg" :D Det var kanske därför den inte blev någon succe här i Sverige. Men den är fantastiskt bra. Bland det bästa jag har sett!
http://www.imdb.com/title/tt0367279/

2007-07-14 @ 15:41:20
URL: http://marklund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0