I'm (in) the News :)

Avlade en blixtvisit på EAA's Fly-In på Barkarby i morse mitt upp i alla andra aktiviteter som helgen varit fullproppad med. Ett inlägg om detta i mer detalj och fler bilder kommer senare. Det som är lite kul är att "Ern" från G-kraft's chatt tydligen finns på Uffe "Wighs News" Wigh's karta och han bad mig att snickra ihop en liten text och några bilder som Uffe kunde publicera. Jag tog mig tid och vispade ihop tre bilder och några rader text på en halvtimme som jag egentligen inte hade. Visste inte om jag riktigt trodde på att det skulle komma in även om Wighs sourcar sina nyheter från frilansar... Desto roligare när det dyker upp en timme senare efter att Ern dragit i sina trådar :) En av mina och en av Erns bilder och min text.
image129
Wighs har många läsare och är en källa till nyheter som andra medier bevakar och köper material ifrån så det känns faktiskt rätt så väldigt kul :) *stolt*

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: F

Well done!! :D

2007-06-04 @ 10:54:26
URL: http://lae.blogg.se
Postat av: MJ

Grattis!
Nu förväntar vi oss fler inslag på wighs efter dina flygäventyr!
Påminn mig om att berätta om XVY som Erik fångat på bild.....
/M i El Stockholmo!

2007-06-04 @ 14:58:34

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0