Sökes: Exorcist

SjukKillen här ser piggare ut än vad jag känner mig. Har varit "sjuk" i över en vecka nu och börjar bli hjärtligt trött på det. Det är den där sortens sjuka som bara småputtrar fram. Ingen feber (även om det känns så), ingen matthet, ingen muskelvärk, inget ohejdad snorande som bara kräver att man ligger för ankare. Först en 3-4 dagar med ont när man sväljer följt av 3-4 dagar med hosta och nu en liten mix av alltihop fast inte så mycket av varje, men sammanlagt...

Eftersom jag inte haft feber eller hjärnan varit försatt ut spel så har jag förstås jobbat vilket säkert inte underlättat tillfrisknandet och kanske inte varit så schysst mot mina arbetskamrater. Men vad ska man göra? Känns ju inget bra att vara hemma i flera veckor för att man bara är halvdan.

På jobbet har det varit fullt ös i vanlig ordning och jag har hållit utbildningar, varit på möten och löst problem förstås. Om man bara kunde skriva ett batch-jobb som gjorde kill -9 på alla elaka baciller som cirkulerar i min kropp...

Tyvärr lär det väl inte funka förutom möjligen i The Matrix  men jag provar snart vadsomhelst för att komma ur den här sega degen av kroppsliga felfunktioner.

En exorcist kanske kunde göra susen?

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Åsa

Man är inte sjuk i veckor om man vilar och inte jobbar livet ur sig. Då går det över på ett par dagar.

2007-03-15 @ 18:49:11

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0