Min (inte så) Hemliga ICA-date

Noterar att jag för säkert 15:e gången på det senaste året och andra gången på den senaste veckan har träffat en gammal bekant, Uffe T, på ICA Maxi som i alla fall inte han bor nära. Trots min relativt stora bekantskapskrets så är det inte så ofta jag stöter på någon jag känner på stan. Jag bor ju trots allt i en stad med 138 000 invånare. Att då stöta på en och samma person så ofta är lite märkvärdigt, även om vi verkar ha rätt så lika vanor vad gäller när vi inhandlar mat :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Robin

Ah - vad säger det? Du hänger ju på MAXI dagarna i ända...

Skall han behöva handla på Coop för att slippa träffa dig? ;-)

2007-05-02 @ 23:06:08
URL: http://flog.lionbullet.com/
Postat av: SonicBoomBoy

Satan... tänkte inte på det. Jag driver folk rätt i kommunismens armar! :)

2007-05-03 @ 21:53:11
URL: http://www.ratatosk.nu

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0