En Organisation Med Bara Höga Ledare?

Jag vet inte om jag ska finna mig road eller bara trött på USA och medias okritiska och propagandistiska rapportering av minsta framgång i "kriget mot terrorismen" och då al-Qaida i synnerhet. Om man får tro media så måste al-Qaida vara en synnerligen stor organisation eller så har man en väldigt omfattande hierarki där alla ska vara chef. För rubrikerna en gång i månaden eller så lyder ju varje gång "Hög al-Qaida-ledare dödad". Visst måste de förvisso ersätta ledare som dödas antar jag men det verkar vara löjligt många höga ledare för organisation med några få tusen medlemmar. Vi kanske kan sälja Janne "Riv Pyramiderna" Carlzons tjänster till dom? :) Bättre det än att tvingas genomlida en Poolia-reklam till med honom.

Hur vet man förresten att de är medlemmar? Har de medlemskortet på sig när dom blir dödade kanske? Kanske räcker det med att bära turban? Har dom några medlemsförmåner utöver högbarmade jungfrur i himlen? :) Nä, tyst på mig nu. Nog tramsat för idag :)

*startar nedräkningen till CIA/NSA/Echelon läser min blogg*

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: CIA

:( ajja bajja

2007-11-03 @ 11:52:57

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0