Wannabe:ernas Tyranni

Hungrig som en mindre vargflock pressade jag mig ut i solskenet på väg mot Ikano-huset och en vision om att få nåt asiatiskt i magen på restaurang Chili. Väl där så upptäckte jag att de kör med lunchbuffé för 99:- inkl. dryck *yummy*.

Jag hade väl inte mer än betalat och hittat en sittplats så drabbar eländet mig med full kraft. Nåt jävla geni har kommit på att man ska ha en talangjakt för barn i typ 6-10-årsålderna som ska sjunga karakoke till kända låtar. Detta ska då också ske inomhus där vi stackare som sitter och äter inte har en chans att gå därifrån. För att inte tala om personalen. Starkt jobbat Einstein!

En Orch med halsfluss hade gjort bättre ifrån sig än de frön som provade lyckan som underhållare till min måltid. *PLÅGA* Folk utan självkritik som söker till Idol och gör bort sig är tokilla, barn som inte ens vet vad självkritik är är om möjligt ännu värre. Man kan ju inte gärna bua åt de små liven heller...

Jaja, det finns nog de som bara tycker det är sött också, men jag var inte den enda som skruvade på sig där inne och hoppades att det snart skulle gå över. Pinsamheter är det värsta jag vet :(

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0