Julklappsönskelista

image248

Endast en klapp önskas i år och jag lär inte få den.

Snälla tomten, jag vill inte se dig, dina nissar, renar, granar eller höra en enda sönderspelad julskiva före skyltsöndagen. Please? Please?! Jag har varit SÅ snäll juh! Låt mig slippa bli trött på julen 2 månader innan den faktiskt infaller.

IKEA lär väl vara på gång vilken dag som helst, de brukar leda race:t tyvärr. Kamprad är en person jag beundrar och jag hoppas att han inte varit med att bestämma att man ska börja julen i oktober. Jag vill inte tro det om honom, att pengar går före respekt för traditionen.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0