ME/IR på G :)

Denna och nästa vecka ska jag kombinera ihop min flermotorbehörighet med instrumentbehörigheten. Det kommer att innebära flygning varje eftermiddag efter 15 med start igår. Nedan en bild på Beech BE95 Travelair SE-EKW tillhörande Kungsair i Norrköping där jag kommer att göra de praktiska delarna av min utbildning.
image441
Första passet var som sagt igår och snart lämnar jag jobbet för nästa pass. Bilden tagen med mobilen efter landning. Snygg va? (förutom fenan som är snyggare på storebror Baron).

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: F

Tänk på att fenan på Travelair är i prnicip samma som på T-34 Mentor, dock något tillfixad i roten ;)

2008-04-01 @ 23:03:49
URL: http://lae.blogg.se
Postat av: Bengt

Tja, visst släktskap kan anas ja :) Men den ser ut som nåt som en full rysk rörmockare hittat och bultat fast. Den passar liksom inte in i den i övrigt sleaka profilen. Den sabbar "flowet" för att prata lite hip-hop-förortsvenska-nånting-som-jag-inte-ens-borde-försöka -mig-på :)

2008-04-02 @ 06:35:28
URL: http://sbb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0