Singstar Suger

Åtminstone om man är granne med några glada ägare av ett sådant spel... inte ALLS lika kul som att använda det kan jag meddela.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Åsa

Du får väl ringa på hos grannen och fråga om du får vara med.

2008-02-17 @ 11:54:57
Postat av: Christina

Alternativt får du väl säga att du känner Sveriges säkerligen sämsta Sing Starare; jag blir bara inbjuden på SingStar-aftnar när ngn i vänkretsen behöver spetsa sitt ego & inte ens sprit räcker till... Slår nog bara Håkan Hellström i tonträffhet

2008-02-17 @ 16:42:02
Postat av: Bengt

Jag kan matcha ihop er... nån dag när jag inte är hemma ;) Du kan nog lära dom en sak eller två trots allt.

2008-02-17 @ 18:55:13
URL: http://sbb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0