Dum, dummare, ICA-handlare?

Eller kanske girig, girigare, ICA-handlare? Fast jag är nog mer benägen att hålla fast vid dum. Eller korkad. Imbecill? Jag hånade folk som slutade handla på ICA p.g.a. "köttfärsskandalen" med det huvudsakliga argumentet att ICA nu förmodligen är det säkraste stället i världen att köpa köttfärs på eftersom ingen skulle vara så dum att den fortsatte göra så efter det som uppdagats. Så fel jag hade. Vissas dumhet är tydligen gränslös.

Nåja, mot den bakgrunden så de får skylla sig själva att de förlorar allt de har och blir polisanmälda. Jag tycker bara synd om de andra handlare som alltid varit seriösa med sin kötthantering som får också lida för detta. Jag tänker inte sluta handla på ICA och jag tycker fortfarande det är korkat att byta butikskedja p.g.a. detta bl.a. för att de andra inte är ett dugg bättre. Janne Josefsson gjorde ett dåligt jobb tycker jag som siktade in sig bara på en viss kedja. Och, har någon blivit sjuk p.g.a. den här hanteringen?

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0