Jag Hatar Att Erkänna Det Men...

... Vanish Oxi Action fungerar. Jag är så trött på TV-reklam och i synnerhet den fördummande och intellektuellt kränkande sorten som t.ex. Vanish sysslar med. Jag spyr på eländet. Det är nästan så man medvetet undviker att köpa de produkter som marknadsförs så (vilket skulle lämna mitt hem rent på rengöringsprodukter). Men, en granne är sån figur som säljer in produkter till ICA-butiker och han har alltid en massa varuprover som han delar med sig av. Så bar det sig inte bättre än att en flaska av denna gegga hamnade i mitt badrum.

Förra veckan så åkte hatten (vad säger man) av en penna i min ficka och den blödde stora blåa fläckar på ett par nya mellangrå sommarbrallor. Liknande händer ibland med mina favoritpennor, Pilot VBall som trots sitt namn inte tål hastiga/stora tryckförändringar och därför emellanåt exploderar när jag flyger. Shit happens men trist är det.

Vis av erfarenheten gjorde jag inget åt det, det brukar ändå inte gå att få bort (Tabort, BioSpray e chanslösa). När jag väl skulle tvätta så tog tjurskalligheten över och jag tänkte att jag testar väl lite Vanish och slänger med dom. Det kostar ju inget extra liksom.

Döm om min förvåning när maskinen gått klart och jag undrade om jag stoppat i fel brallor. Helt borta, inte ett spår av fläckarna! Otroligt. Gapade så stort så en par starar byggde bo i hålet innan jag fick igen käften igen :) Så nu vet ni - "han är förtvivlad, men det är inte jag! " :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0