Götheborg - Alle Man På Däck!

I fredags efter jobbet drog jag ner till hamnen för att kolla närmare på Götheborg då. 100:- senare så var man betrodd att gå ombord. Det sades att man haft ~1 000 besökare bara den dagen och jag antar man hade fler sedan under dagarna i helgen. Det blir bra pengar det för att... hmm... hålla henne flytande :) I.a.f. ekonomiskt. Lite bilder i vanlig ordning:

På väg uppför landgången.

Mycket folk var det... kön sniglade sig fram och att ta sig från där jag står upp över akterdelen och ner igen tog goda 30 minuter.


Många tampar blire... alla indränkta i tjära för att motstå vätan bättre.


Modern teknik fanns överallt. Jag tänkte emellanåt på att de borde kunnat lägga lite mera energi på att dölja det moderna lite bättre... även om det "måste" finnas där såklart.

Barnen hade kul trots väntan och köer.


"In the line of fire" :)

En skeppskatt som inte gör så många knop längre... (nästan lite smaklöst)

Hu Jintaos signatur.

Ser man på... skeppsklockan är visst gjuten i trakten :)

That's all folks! :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: David

Mitt foto på katten blev suddigt! Men du behärskar kameran ut i fingerspetsarna som vanligt Bengt. Mvh David

2008-05-26 @ 07:56:31
Postat av: Bengt

Min kisse är inte superskarp heller... spökkatt? :) Allt blir dock bättre i 400*268px storlek som här i bloggen. (jaja... jag KUNDE ju bara tagit åt mig äran men jag är för ärlig i vanlig ordning)

2008-05-26 @ 09:06:23
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Du har verkligen bra bilder även om du fuskar ;-)

Blir bara så avundsjuk. Vill också se, men jag har en tendens att bomma sånt där.

2008-05-26 @ 19:21:23
URL: http://www.metrobloggen.se/matklockan
Postat av: Bengt

Tack :) Jodå, en viss talang får jag väl ändå medge att jag besitter men man är ju samtidigt också sin egen största kritiker. Och fusk är det väl egentligen inte men små bilder tål mycket mer än stora, så ere :)

2008-05-26 @ 20:29:35
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0