I'd Lose My Head if it Wasn't Attached

Ibland är huvet lite väl dåligt påskruvat. Igår och idag har visst varit såna dagar. Jag skulle lämna in min sömnapnéskena på reparation hos oral rehab igår morse. Jag vet mycket väl att jag måste ha med både skenan och gipsmodellerna av mina tänder för att de ska kunna reparera den. Likt förbaskat står jag där utan dom och skäms... Jag lovade att lämna in dom idag på morgonen istället.

Senare på dagen slår det mig att det ju inte skulle funka så bra om jag hade tänkt efter eftersom jag skulle åka med tåg till Stockholm 06.15 idag... Arrangerade med kompisen R att jag skulle lämna in hela kitet hos bageriet i hans hus före jag åker på morgonen (vill inte sova utan den om jag inte måste...).

Gissa vad undertecknad lämnade in på bageriet och sen satte sig på tåget...

Just det. Gips. Men ingen skena. Måttligt road över mig själv var jag då... får skylla på att jag sovit ~4h i natt eller nåt. Tack snälla R och mamma som fixade logistiken för att med reservnyckel bryta sig, hämta och lämna alltsammans till tandvården på Torkelberg :)


Sömnapné - andningsuppehåll under sömnen, "kvävning". Behandlas med en bettskena som låser underkäken i en framskjuten position så att luftvägarna vidgas. The rumor has it that I look like a piranha with it in... :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: P

oh yes! piranha it is... lol

2008-05-13 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0