I'm The Style :)

Jag visste att det skulle hända nångång :) Jag klär mig mest i vad jag gillar eller tycker är lite coolt själv, inte vad som är trenden för dagen. Eller egentligen framförallt funktionellt. Men något kul verkar ha hänt - det jag bär har blivit mode! Åtminstone om vi pratar accessoarer, inte kanske kläderna just.

Pilotglasögon, gärna guldfärgade is the shit enligt den här artikeln - Ray Ban pilotbågar, guldfärgade: check! :-)

Manpurse
, alltså att en kille kan ha typ handväska sägs vara mer och mer på G bland killar som vågar: check! :-)



Jag vill alltid ha med mig tre saker: plånbok med almanacka (planerare), solglasögon (känsliga ögon) och nyckelknippa. Hur gör andra killar egentligen? Har allt i fickorna? Ryggsäck? Klarar sig utan? Lägger det i tjejens handväska? ;)
Jag har länge haft väska på sommaren då man ju inte har en jacka att lägga allt i. Och så får man ju plats att ha med sig lite annat också som värktabletter, .357, kamerasladd o.s.v.

Mycket praktiskt och nu även moderiktigt. Synd bara att glimten i ögat inte syns bakom mina moderiktiga solglas ;)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0