Pet Shop Boys till Sverige

Jösses, det blir verkligen många konserter för mig i år tror jag bestämt. Pet Shop är ju iofs i Sverige förhållandevis ofta men det var rätt länge sedan jag såg dom senast ändå. 28/6 står de på scenen på Cirkus i Stockholm och om det inte kommer kosta alldeles för plågsamt mycket pengar ska jag nog försöka komma över en plåt. Arrangören gör tyvärr sitt bästa för att förolämpa oss fans just nu då länken "köp biljetter" leder till en konsert med... Ulf Lundell!! *puke*

Alla vi som är födda på 70-talet och växte upp under de gyllene musikåren 1985-87 har ju våra favoriter, många gillar Depeche Mode, Madonna, Michael Jackson, Kylie Minogue, Kraftwerk, Duran Duran, Erasure m.fl och jag gillar dom också men min speciella faiblesse är nog trots allt PSB. De är riktiga farbröder nu Tennant & Lowe men de vet fortfarande hur man poppar röven av en konsertpublik!

Tills dess så är ju Spotify bara för bra :) Lyssna in på vad jag lyssnar på och kanske lägg till något du rekommenderar. Upptäckte just den nya singeln "Love etc." också, var ju skitbra! :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0