Hej Då WBJ082!



Nu är den såld och levererad till sin nya ägare. En trevlig farbror i 70-årsåldern i de västra delarna av länet som ska "uppgradera" till en lite nyare Scénic. Den kommer också att få en lättare handikappanpassning eftersom han mist ett ben och då är ju en automatväxlad bil som det är lätt att komma in i idealet!

Jag gick inte lottlös ur det hela förstås utan fick det jag hade begärt(!) :) Mycket bättre än "listpriset" för inbyte hos handlaren som gett mig i storleksordningen 25kkr mindre... tydligen har bristen på begagnade bilar inte slagit igenom på prisbilden än. Det känns tomt varje gång jag tittar ut mot parkeringen nu och lite vingklippt känner man sig ju onekligen...

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: David

Hallå Bengt! Sitter här och funderar lite på om DHL ska starta flyg till LPI. Jo,för någon vecka sedan hade DHL annons i Corren där dom sökte "Area Manager" i Linköping med ansvar för sjö och flygfrakt. Sjöfrakt kan vi utesluta i Linköping men DHL har ju kontor på LPI... Drar jag för många växlar nu? Det är väl osannolikt att DHL startar upp på två flygplatser i Östergötland? Mvh David

2009-08-15 @ 16:50:52
Postat av: Bengt

Du vet nästan mer än jag om det lokala flyget här för det mesta men visst kunde jag ha hört något men inte i det här fallet. Finns DHL på Kungsängen idag? Kungsängen har ju en infrastruktur för fraktflyg på ett annat sätt än här och att DHL skulle flyga på två så närliggande flygplatser förefaller ju orimligt som du säger. Kanske har de sedan tidigare sitt regionkontor här i 013 och därav placeringen?

2009-08-15 @ 19:10:55
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: David

DLH Global Forwarding har nog sin största bas i Linköping i vår region. Tror inte DLH flyger på Norrköping faktiskt. Får väl avvakta och se vad som händer... DHL använder 757!! Mvh David

2009-08-15 @ 19:29:33
Postat av: David

DHL förstås!! Mvh David

2009-08-15 @ 19:30:52
Postat av: Bengt

Vore ju najs med 757 på fina bana 11 utanför fönstret här :) Men jag undrar det. Arlanda och Skavsta är lite för nära tror jag och det går inte så bra för fraktflyget nu i lågkonjunkturen har jag hört. Men visst vore det kul. Vi får se :)

2009-08-15 @ 19:52:12
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Torbjörn

Grattis till att du fick vad du begärde! Det hade jag faktiskt inte trott. Men jag är ju ingen expert på begagnatpriser direkt.



Förstår att det känns lite tomt ett tag, men då uppskattar du den nya bilen desto mer när den kommer! :)

2009-08-17 @ 23:03:39
URL: http://www.freekick.org

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0