Inredningsblogg? :)

Not really va? :) Men IKEA:s nya katalog kommer ju inte ut strax före lön av en slump och äntligen hittade jag rätt pris/produkt för att slänga ut min provisoriska sänggavel gjord av mdf och ett gammalt lakan *huuuh*.

Råd? Nej!
Glad ändå? Ja!


Före.

Efter.

Gaveln är i samma serie som byrån jag använder som sängända/TV-bord - Malm. Björkfanér. 180cm. 1195:-

\o/

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Pia

Consultant goes interior design tihihii, fnissfniss



pst.. sängborden står av sig själva, behöver inte stödjas av sängen :))))))

2009-08-26 @ 09:33:41
Postat av: Bengt

Nej men de behöver vakta så att jag inte trillar ur sängen... ;)

2009-08-26 @ 16:06:04
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Peter H

Jag tycks mig skåda redigering (i paint kanske?) av bruna mattan nere till vänster. Vad döljer du? ;) Snyggt blev det med nya gaveln!

2009-08-31 @ 12:39:18
URL: http://facebook.com/PeterHultberg
Postat av: Bengt

Mina skitiga kalsonger ;)



Photoshop men utan engagemang. Jo, det blev bra som fan, njuter varje gång jag går upp på loftet nu :)

2009-08-31 @ 12:43:23
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Pia

Dude, du får outsourca inredningsfotograferingen till undertecknad så slipper du photoshopa bort kalsonger ;)

2009-08-31 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0