Landvetter

Med donnerwetter. Riktigt mögigt väder på vägen ner men jag var ute i god tid. Lite väl god tid visade sig, men det kunde ju blivit tvärtom. Som tur är finns ju Internet :)


Jag har en liten tradition, att äta den seriously overpriced räkmackan när jag är på en flygplats, denna gången inget undantag. 109:- fattigare men så var det också riktigt många och riktigt fina räkor på den som tur var.

Let the semester begin :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Anonym

Nån åska såg/hörde jag då inte... Allt som kommer ner och är vitt är inte blixtar.

2009-02-26 @ 22:20:24
Postat av: M

Mors!



Räckmackor är också min svaghet!

Dock är mitt rekord 155 spänn. Det sattes på Smögenbryggan för något år sedan.



Ha det bra på semestern nu!





/M

2009-02-27 @ 16:22:38
Postat av: Bengt

Huga... 155:-, det måste nog va en jävligt fin räkmacka för att jag ska utsätta mig för det :) Men Smögen, ja, det var säkert värt det!

2009-03-05 @ 12:52:44
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0