Same Same - But Different

På plats i Kata Beach. Har hållit mig vaken större delen av dagen för att komma över jet lagen så fort som möjligt. Det sista jag gjorde nu på kvällen var att ta en första massage. Stannade utanför ett ställe med 5 tjejer som satt utanför och försökte få mig att välja just deras parlör, det går 2 massageparlörer per 10m här med mördande konkurrens som följd. Med lite marknadsföringshjälp av en tysk som just kommit ut efter behandling där så blev det det stället. Fick hjälp att skölja av lite strandsand från fötterna och blev ledd in bakom ett draperi av en av tjejerna.

Sen kommer det in en kille som ska ge mig massagen!

99% av alla som ger massage här är tjejer så jag blev milt förvånad men det gick ju bra ändå. Men det är skillnad ändå i handlaget mellan killar och tjejer. Jaja. 99% av min kommande massager kommer nog att utföras av tjejer så jag har inget att klaga över. Blev bara så dödschockad för att använda aftonbladetska. Inte exakt vad jag hade sett framför mig och längtat efter precis :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: David

Vi snackar väl inte "intim" massage Bengt? Mvh David

2009-02-28 @ 17:36:19
Postat av: Bengt

Jo fan, jag har blivit "tvestjärt" på äldre dar ;)



NOT! :) Inget sånt inte! Bara klassisk thai-massage (nåja, den andra varianten är väl klassisk den med iofs).

2009-02-28 @ 18:02:28
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Henrik

Inte ens happy ending?

2009-03-01 @ 18:36:13
Postat av: Bengt

Henrik: hade nog slutat unhappy för honom om han gett sig på det ;)

2009-03-16 @ 18:18:05
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0