Currently Spinning

Har saknat lite ny musik som tilltalat mig under större delen av hösten. Häromdan lossnade det lite då jag fann 3 låtar på en gång som spinner varv på varv i "skivspelaren" här hemma.


Lily Allen - The Fear är den som går hårdast just nu :) Spotify it.


Kary Perry följer upp I Kissed a Girl med Hot & Cold, inte lika bra men bra nog :) Spotify it.


Lady GaGa följer upp Just Dance med Pokerface *D.A.N.C.E!!! :) Spotify it.

Och som vanligt vaknar jag lite sent emellanåt så jag har just fastnat för Flipsyde:s Someday. Bara 2 år sen den var het :))

Tyvärr hittade jag inget vettigare än det här puckot som lagt med ett intro och bilder på sin jycke... :/ Spotify it.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0