&%¤%&`£)=/$/%(/%¤½§!!!!!!!!!!!!!!! :/

Precis vad jag behövde just nu då!

Är ute och kör 70 i stan när det helt plötsligt smäller till i bilen och den tappar fart/rycker lite. Service-lampan lyser upp och så kommer meddelandet som jag instinktivt visste skulle komma "Check Gearbox".

Tack så jävla mycket för det då!!!

Den gick trots allt att köra vidare sen, meddelandet försvann efter jag stängt av och startat igen. Linkade över till verkstan och lämnade den där. Det enda som kan gå mer på tok nu är om den gått 12 001 mil snarare än 11 998, jag vet att det är på håret vilket och vid 12 000 så förfaller motorförsäkringen...Ska nog cykla över till verkstan och kolla om de inte stängt grindarna nu.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Bengt

11850 mil :D



`o´

2009-07-12 @ 20:23:54
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0