Litt' Bio

Blir inte så ofta att jag kommer iväg på bio nuförtiden men så smäller det till ibland och nu har det blivit 2 st filmer på en veckas tid.

Harry Potter & the Half-blood Prince: är väl ett måste att se för det inbitna fanset men jag är lite avmätt och filmen levde väl upp till de numera rätt höga förväntningarna men var inte fantastisk på något sätt. Bra underhållning, inte lika mycket action som tidigare men det gjorde iaf inte mig något, värt pengarna.

Ice Age 3 - Dawn of the Dinosaurs: hur kul är det med en 3:a av något då? Jag gick dit med lågt skruvade förväntningar och hoppades mera på Scrat än på storyn i övrigt. Så fel man kunde ha då :) Nu var det länge sen jag såg de andra två Ice Age-filmerna men jag undrar om detta ändå inte var den starkaste/roligaste av dom. Spännande, inga hysteriska skrattkramper men mycket roande om man gillar den klassiska tecknade filmens svarta humor.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Tipsare

Vill bara ge dig ett tips! Ta en typerating på B737 eller A320 så kan du lätt få jobb på ett lågprisbolag som t.e.x EasyJet eller Ryanair. Med tanke på att du har över 700h flygtid

2009-07-29 @ 16:46:08
Postat av: Bengt

Hallå där "Tipsare". Om detta med egenfinansierad typerating tvistar de lärde. Det finns många baksidor med det som att man bara kan söka bolag som har den typen, att man kanske ändå måste göra om den för det bolaget alternativt någon typ av OCC. Om man inte tar en rating så har man chansen att få den betald mot bond och kan fortfarande söka alla bolag. Så. Vi får se hur jag gör men det är en rätt dyr gambling. Sen är det inte nödvändigtvis lätt att komma in på lågprisbolagen, Ryan t ex har rätt styva krav på de sökande.

2009-07-29 @ 19:21:33
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0