Trägen Vinner

Jag VISSTE ju att den här fanns! Men den var inte helt lätt att hitta...



Lättare nu när jag vet vad det kallas, en hörnstans (corner punch). Jag var hos bokhandlarna, hobbybutikerna, kontorsbutikerna och pysselbutikerna och många visste vad jag pratade om men ingen hade. Till jag greppade sista halmstrået och hittade till Allt-i-lek, en scrapbookingbutik som sa det jag längtat efter att få höra - "ja, det har vi här borta!" :)

Hörnstans - för dig som vill fixa snygga runda hörn på papper eller laminat men har en ettårings finmotoriska förmåga med en vanlig sax :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0