AAAAAAARRRRRRRRRGHHHHHH!!!!

Grannen som skulle vattna mina krukväxter sa förvisso att han inte var så van vid sånt men att hans fru skulle hjälpa till. När jag kom ut i köket på morgonen så hade en tappat nästa alla blad och jag undrade om den fått nåt vatten. Jodå...

Jag har aldrig i hela mitt liv sett så mycket vatten i en kruka!

Operation räddning är under way... på samtliga mina krukväxter. Shit, jag har ju två i trapphuset också... Jalla!

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Rolf

Inga namn nämda men när jag kom för att vattna en annan bekants växter var de fortfarande fuktiga nog för att det skulle växa svamp i krukan (3-4cm hög)...

2009-03-15 @ 00:18:53
Postat av: Åsa

Man kan köpa nya krukväxter. Finns även i textilt utförande.

2009-03-17 @ 10:09:33
Postat av: Bengt

Åsa: jo, jag vet och jag vet att du vet vad du talar om :) Men jag vill ha mina levande och jag gillar de jag har. Nu omplanterade och lite torrare om rötterna. Verkar som om alla klarar sig...

2009-03-17 @ 18:25:18
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0