Lite "Fredagskul" :D

Ni som fortfarande tittar på TV-reklam får ursäkta min eventuella överreaktion. Jag bojkottar all TV-reklam sedan flera år men i ett tillfälligt ögonblick av förslappning så råkade jag se denna som ju då blev hysteriskt rolig :) I synnerhet som en av mina kollegor allt som oftast får hysteriska fnattutbrott på folk som bara lämnar sin disk...


Triss -  Din mamma Jobbar inte här. Men Ara kanske gör... :D Tydligen finns flera på temat som jag inte sett ännu och även en "behind the scenes" :) Reklam med humor gillar jag men tyvärr så drunknar den i all annan skit som enbart förolämpar tittarens intellekt :( Hellre intellektuellt förolämpad med humor :D


Kolla här eller gå direkt till The Heartattack Grill:s hemsida :) Underbart när man gör ett såhär överdrivet och totalt skamlöst koncept :)

Nån som ska med på en quad? ;)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0