Världens Dyraste Klädhängare...

...har den kallats. Den och dess föregångare. Möt Casall X200.

Nu bor den hemma hos mig och jag har just avverkat de första 20min på den och är väl rimligt nöjd såhär långt. Måste justera och dra åt lite här och var innan den blir optimal men svettig blev jag hursomhelst :) I.o.m att jag inte har bil så kommer jag inte iväg till Friskis (träningen jag skulle göra där skulle jag få bara på cykelturen t.o.r) och dessutom är det rätt praktiskt att kunna duscha och ta rena kläder direkt hemma för en bekväm människa som jag. Köpte den förra söndagen men sen var jag upptagen ett par dar och sedan blåslagen några dar till så jag ville inte riskera kroppen. Men nu så ska det bli rutin! Har riggat så jag kan koppla iPhonen till ett par gamla PC-högtalare på övervåningen så jag får lite inspirerande träningsmusik också :) Hemmagymmet är öppet!

Önska mig lycka till!

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Robin

Ride on!

2009-11-03 @ 06:15:51
Postat av: David

Go for it Bengt!! Mvh David

2009-11-03 @ 19:05:29
Postat av: Pia

Du kan ju vända på tv:n o köra vetja

2009-11-03 @ 22:04:22
Postat av: torbjörn

Lycka till :)

2009-11-12 @ 23:32:25
URL: http://www.freekick.org

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0