YES! YES! YES! YES! \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

IT'S HERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Första och sista jag ser av de fälgarna på ett tag, vinterhjulen åker på med en gång... :(

Den både brummade och spelade musik på hög volym :) It's alive!


Uppspelt? Vem? Jag? Neeeeejdå... :) Jag som bara skulle titta förbi handlaren för att få senaste statusen på den "jag tror den är här" sa han... här? sa jag och pekade på golvet. Japp, den levererades i fredags! :D Attans säger jag bara, jag ansökte om lån för handpenningen idag och det kommer ta upp till en vecka... får överväga att låna privat några dar kanske för nu vill jag ju ha den när den står här!!!!!! Gimmie!!!

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: David

Råna en bank Bengt!!! Snygg färg annars! Mvh David

2009-11-23 @ 18:53:11
Postat av: Johan

Boka tid för lackskyddsbehandling/försegling direkt, både med tanke på färgen och att det är en ny bil.

Rekommenderar BVS i stan eller Silver Seal Nano hos t ex Tonys Bilvård.

Gör även en glasbehandling (kan man deala till sig i priset) för det kommer du inte ångra en sekund!

2009-11-23 @ 19:36:04
Postat av: Bengt

David: mja, har du nån särskild i åtanke? :)



Johan: jo, jag brukar göra det. Blir antagligen den här gången med men först ska jag hitta ett sätt att lösa ut den asap... :)

2009-11-23 @ 21:07:33
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Ernest Laverdure

Gratulerar !

Ytterligare en fransk skönhet på våra vägar.

En basker, en flaska bordsvin, en baguette och ett paket Gaulloises är allt som behövs för att lyfta körupplevelsen ytterligare ! :-D

2009-11-28 @ 18:53:26
URL: http://laverdure.blogg.se/
Postat av: Bengt

Laverdure: :) Gaulloisen får nog stanna utanför min bil men jag fattar ;)

2009-11-29 @ 09:44:04
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Ernest Laverdure

Hursomhelst så är det en riktigt trivsam bil du valt och känslan av en ny bil är speciell.

Du måste rapportera från leveransen och de första timmarna på type-ratingen :-)

2009-11-29 @ 10:39:13
URL: http://laverdure.blogg.se/
Postat av: Peter H

Snygg bil, hoppas du blir nöjd med den! Kul att se att du valt "rätt" färg på bilen också ;)

2009-12-01 @ 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0