"Dr. Phil är en Pervers Bedragare..."

... "Satte eld på pojke – och skrattade"
  • Kameran – som ser dig naken
  • Maradonas grova attack
  • Idolens sexiga bilder sprids på porrsajter
  • Hon dödshotas efter 15 aborter
  • Till salu: Mördarens bil och jaktvapen
  • Platt-tv:n är en pengaslukare
  • Modell fick sparken - var för tjock
Nej, jag har sagt det länge nog nu men nu är det definitivt slut. Jag känner mig smutsig av att läsa skiten. Hur kan sånt skräp egentligen intressera flera miljoner svenskar varje dag?? Jag börjar t.o.m tröttna på SvD som jag haft som seriöst alternativ då de allt mer försöker apa efter kvällspressens totalt intelligensbefriade innehåll och rubrikspråk.

Nej,

hej då Aftonblodet! Be gone! Brinn!!

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Rolf

ÄNTLIGEN! :-)



Välkommen till klubben "Vägra kvällspressen - Vi som vårdar och värnar det sanna fria ordet"!

2009-10-16 @ 12:01:45
Postat av: Torbjörn

YEY!



Härligt att vi vunnit över någon till den ljusa sidan!



Fast Correspondenten är ganska usel den också - men Marie vill ha lokala nyheter.



DN tycker jag håller hyfsad klass, men jag har iofs inte överanalyserat det hela.

2009-10-16 @ 12:04:09
URL: http://www.freekick.org
Postat av: Bengt

Rolf: 1000 medlemmar, du och dina löss? ;)



Torbjörn: Mja, jag håller väl med både dig och henne. De är inte urusla och det finns onekligen en mängd intressanta saker som händer i vår omedelbara närhet som aldrig skulle återspeglas i rikspressen.

2009-10-16 @ 13:26:24
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0