Robyn

Litet musiktips. Robyn kommer att släppa inte mindre än 3(!) plattor i år och i princip alla spår från den första plattan har redan läckt ut på stora stygga Internet. Varför vänta tänkte jag och lyssnade på som en god pirat :) Måste bara rekommendera er vänner att göra samma sak. Jag är helt såld, sjukt najsa tracks som barn av idag skulle säga hehe :D



Dancing on My Own är min klara favorit av de 4 jag hört. Bra låt och en text som nog de flesta kan känna sig berörda av om ni lyssnar på den. Den rörde iaf mig rätt ordentligt där ett tag.

None of Dem kommer nog bli en plåga på klubbgolven i sommar, vilket tight och uppkäftigt sound. Kan bara föreställa mig remixarna av den... kommer vara så tunga att golvet kollapsar :)

Lyssna också på Fembots och Dancehall Queen.

Hon blir bara bättre den här tjejen. Så ung och redan så skrämmande talang.

Det här kommer bli ett bra år till ett soundtrack av Robyn.



Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Åsa T

Hon är 30 år, så jätteung är hon inte. Fast imponerande ändå.

2010-04-28 @ 05:56:30
Postat av: Bengt

Tja, jag tänkte nog mer i termer av artistkarriären, hon har 30-40 år kvar om hon inte lägger av. Hur bra kommer hon inte att bli på den tiden om det fortsätter såhär.

2010-04-28 @ 06:18:55
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0